domingo, 5 de diciembre de 2010

DECEMBER


La imagen de Diciembre; la ciudad nevada. Ya queda menos para Navidad, las luces! Yo no busco nada raro; hoy es una de esas noches en las que no puedo dormir; y quiero esconderme bajo las sábanas por un tiempo. Y mañana por la mañana cuando me despierte encontrar todo en orden. Solo intacta.

DECEMBER
Comer unos bollos y un té; mientras leo y veo caer la nieve en la ciudad. "Tengo ganas de tí" A las 5 en el café Iruña. Dar una vuelta por la ciudad y ver la nueva colección de H & M.


INCOMPLETE
Empty spaces fill me un with holes. Distant faces with no place left to go. Without you within me I can´t find no rest. Where I´m going is anybody´s guess.
I´ve tried to go on like I never knew you; I´m awake but my world is half asleep; I pray for this heart to be unbroken; but without you all I´m going to be is incomplete.
Voices tell me I should carry on. But I am swimming in an ocean all alone. Baby, my baby; i´ts written on your face; you still wonder if we made a big mistake.

I don´t mean to drag it on; but I can´t seem to let you go. I don´t wanna make you face this world alone.
I wanna let you go (alone)

Chaleco Stradivarius [1] Jeans Stradivarius [2] Botines [3] Bolso Zara [4]

No hay comentarios:

Publicar un comentario